sobota, 26 maja 2012

Biszkoptowe Babeczki z Czekolada na Kinder Party



Ponieważ dziś prowadze zabawy na Kinder Party u sasiadów,
postanowiłam zrobic cos kolorowego i smacznego dla dzieciaków. 


  • 4 jajka
  • 1/2 szklanki maki pszennej
  • 1/2 szklanki maki ziemniaczanej
  • 3/4 szklanki cukru
  • 2 łyzki wody
  • 1 łyzeczka proszku do pieczenia
  • 1 czekolada mleczna
  • 2 sniezki + barwniki spozywcze

1. Białka ubij na sztywna piane, nastepnie dalej miksujac dodaj cukier i zółtka.
2. W misce wymieszaj razem maki z proszkiem.
3. Do białek dodawaj make i wode, mieszaj delikatnie łyzka.
4. Dodaj posiekana czekolade i wszystko dokładnie wymieszaj.
5. Gotowe ciasto nakładaj do pailotkow. 
6. Piecz w 180 stopniach przez 15 min.
7. Na wystudzone babeczki nakładaj bita smietane.




Uwielbiam barwic smietane ; )




Jak na biszkopt przystało jest płaski, takze tym w ogóle nie nalezy sie martwic !



****


Babeczki dodatkowo ozdabiam kulkami cukrowymi i kolorowa posypka.




Babeczki sa idealne dla dzieci, bo ciasto bardzo lekkie i puszyste, a do tego pieknie wygladaja : )


Chcesz jedna ??



Pozdrawiam,
kinia!

6 komentarzy:

  1. wspaniałe babeczki :) myślę, że nie tylko dzieciakom by się spodobały i posmakowały

    OdpowiedzUsuń
  2. Kinia, to kinder party się w liceum ogólnokształcącym odbyło? ;>

    OdpowiedzUsuń
  3. UL- Nie te babeczki co do szkoły zrobiłam to drugi raz, a pierwszy raz były faktycznie dla dzieciaków na urodziny : )

    OdpowiedzUsuń
  4. Gdzie został kupiony barwnik spożywczy ?

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja jestem z Wrocławia, więc barwniki kupiłam na Hali Targowej. Ale myślę, że trzeba znaleźć w swoim mieście sklepik z przyborami ciastkarskimi, albo kupić przez internet. Ja polecam te barwniki w proszku, nie płynne, ponieważ te nie tylko barwią, ale i zmieniają konsystencję.

    Pozdrawiam, kinia!

    OdpowiedzUsuń